დონაციისთვის მომზადება

მიჰყევით ჩვენს რჩევებს, რომ სისხლის დონაცია უსაფრთხო და მარტივია გახდეს.

ჭამა

შეწირვამდე რეგულარულად ჭამა დაგეხმარებათ სისხლში შაქრის დონის შენარჩუნებაში. ეს მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ შეწირვის შემდეგ თავი არ შეიგრძნოთ თავბრუსხვევაში ან თავბრუსხვევაში. შეწირვამდე საჭმლის დალევა დაგეხმარებათ ამ სისხლში შაქრის დონის შენარჩუნებაში. იმის უზრუნველყოფა, რომ თქვენი დიეტა შეიცავს რკინით მდიდარ საკვებს - მაგალითად, ხორცი და მწვანე ფოთლოვანი ბოსტნეული - დაგეხმარებათ შეინარჩუნოთ შეგრძნება დროს და მის შემდეგ.

დალიე

სისხლის თითქმის ნახევარი, რომელსაც თქვენ შემოწირავთ, წყლისგან შედგება. სითხეებმა, რომლებიც დაკარგავთ შემოწირულობის დროს, შეიძლება გამოიწვიოს არტერიული წნევის ვარდნა - გამოიწვიოს თქვენ გაძარცვა და თავბრუსხვევა.

ამის თავიდან ასაცილებლად, მოგთხოვთ, რომ დაუყოვნებლივ დალიოთ 500 მლ წყალი, სანამ სისხლი მოგცემთ - ამას მოგცემთ, სანამ შემოიტანთ. გთხოვთ დაგვეხმაროთ პლასტიკური გამოყენების შემცირება თქვენი საკუთარი შევსებული ბოთლის შემოტანაში.

ასევე მნიშვნელოვანია იმის უზრუნველყოფა, რომ კარგად ხართ ჰიდრატაცია თქვენი შემოწირულობის მომდევნო დღეებში. ეს ხელს შეუწყობს შეწირვის დროს დაკარგული სითხის კომპენსაციას და ხელს შეუწყობს თქვენი სისხლის მოცულობის დონის ნორმალურ მიღწევას. აუცილებელია, რომ თავიდან აიცილოთ ალკოჰოლი შეწირვის მიღებამდე და მის შემდეგ, რადგან ეს შეიძლება გავლენა იქონიოს ჰიდრატაციის დონეზე და შეაჩეროს აღდგენა.

სავარჯიშო

მოერიდეთ ენერგიული ვარჯიშის გაკეთებას ან შეწირვის დღის მძიმე ამაღლებას - როგორც სისხლს, ისე მის მიღებამდე და მის შემდეგ.

თქვენი სხეულის დასვენებულ მდგომარეობაში ყოფნა მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მას საშუალება მიეცეთ შეავსოთ შემოწირულობის დროს დაკარგული სითხეები, რაც დაგეხმარებათ თავი აარიდოთ თავბრუსხვევას ან თავბრუსხვევას და შეინარჩუნოთ კარგად. მსუბუქი ვარჯიშები, როგორიცაა სიარული, კარგია, მაგრამ გთხოვთ, დარწმუნდეთ, რომ სრულად გამოჯანმრთელებულია და ატენიანებთ თქვენს შემოწირულობამდე.

ატარეთ

ჩვენ დაგვჭირდება თქვენი იდაყვის გასწვრივ თქვენი იდაყვის გაკეთება, როდესაც სისხლს მოგცემთ - თქვენს ვენებზე მარტივად შესვლის საშუალებას მოგცემთ. დარწმუნდით, რომ კომფორტული ხართ, გთხოვთ, აცვიათ ტანსაცმელი ფხვიერი ყდის.

შიში

ნორმალურია ნერვიულობის გრძნობა, როდესაც დონაციისთვის მიდიხართ - განსაკუთრებით მაშინ, თუ ეს პირველად ხდება. შეგიძლიათ მეგობარი გაიყოლოთ, რომ დაელოდოს თქვენთან ერთად, ან შეგიძლიათ წიგნის შეტანა, სადაც დონაციის დროს წაიკითხავთ ან შეგიძლიათ მუსიკას მოუსმინოთ.

ძილი

გირჩევთ, რომ მთელი ღამე ძილის წინ დონაციამდე 7-დან 9 საათამდე დაიძინოთ. კარგი ძილი შეამცირებს არასასურველ გრძნობებს და უფრო ფხიზლადაც იქნებით.

დარეგისტრირდი

გახდი დონორი

რეგსტრაცია